8 Eylül 2008 Pazartesi




11 yorum:

Adsız dedi ki...

Şarkı Muhteşem,kolaj da öyle.
Bir şey daha muhteşem ama söylemem,tıpkı ismim gibi...


Düşen bir yaprak görürsen
Beni hatırla demiştin
Biliyorsun seni ben
Sonbaharda sevmiştim

Her sonbahar gelişinde
Sarı sarı yapraklarda
Kuru dallar arasında
Sen gelirsin aklıma

Rüzgarla düşen yapraklar
Daima senin hayalin
Yine bir sonbaharda
Döneceksin sen bana

Mutlu edebildim mi seni acaba :)

"Gör"üşmek dileğiyle.

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

???

Teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş tüüçecim:) üçünü de ayrı bi çerçeveye koyup alt alta duvara asasım geldi:)tebrik ederim sonbahar temasını da pek severim bloga çok yakışmış:)

-morbulut:)-

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Özgeciğim,
Çook teşekkür ederim yorumun için.
Seni buralarda daha sık görmek isteriz =))))

Öptüm

Adsız dedi ki...

kolay değil gitmek
öyle kolay değil
ağlayamamak
bir avluda
seni düşünmek öyle kolay değil
bu şehir sonbahar
sen sonbahar
kolay değil öyle yaşamak
seni beklemek kolay değil
sabahları erken kalkmak akşamaları geç yatmak
öyle kolay değil
bu kente yağmur yağsa
gözlerim ağlayacak
ağzımda kalıyor kelimeler
bu şehirde
sabahçı kahveleri var
ışıkları da var bu şehrin
her mevsim sonbahardır
asıl mevsimlerdir
sonbahar
senin için bahanedir

fotograf cok guzel oldugu icin sarkiyada eslik etmek dusmus sadece...

Unknown dedi ki...

ben sürekli takip ediyorum da yorum yazmayı düşünmemiştim hiç
baktım ki yorum yapınca mutlu olacaksın seve seve yorum yaparım:))

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

L. K. : Çok teşekkür ederim :)

Özge: Sen seve seve yap,ben de seve seve okuyayım :))
Sürekli takip ettiğin için ayrıca teşekkür ediyorum sana.

Adsız dedi ki...

acaba kötü yorum yapsak da mutlu olabilecek misin tuuçe onu merak ettim.. ben beğenmedim bu resmi mesela :))

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Fotoğraf hakkında herhangi bir şey dile getirmen yeterli ! Beğenilirse değil yorum yapılırsa mutlu olduğum için benim açımdan hiçbir sorun yok :)

İlgine teşekkür ederim :)

Kuzey Yıldızı dedi ki...

şiir yazdırmışsın millete maşalla! :)

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Evet :))))))