3 Ağustos 2008 Pazar


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Makinanı taşların üzerine mi koydun? Çok kısa bir alan derinliği yaratıp, netliği manuel yaptın sanırım, ön ve arkadaki hafif fluluğu yakalayabilmek için. Sanırım sen de sahilde taş toplamayı seviyorsun ve bu kesinlikle taş fotoğrafı, deniz değil, değil mi : ) Çok güzel olmuş...

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Benim makinemin manuel netliği yok maalesef ama ben onu çok güzel kandırabiliyorum :))
Netlemesini istediğim alana parmağımı koyup netliyorum,sonra da parmağımı kadrajdan çekip basıyorum deklanşöre =))
Tam anlamıyla manuel bir makinem olana dek bu kandırmacalar devam edecek!!!
Bu arada netlik hariç her ayarı manuel olarak kullanıyorum.
****
Taş toplamasam da çok severim.Çünkü taşlar da yerinde ve de ıslakken güzel bana göre :))Ve de bu bir taş fotoğrafı !

Adsız dedi ki...

: )) Birgün fotoğraf çekerken çok izlemek istiyorum seni ya : ))) Bu parmak koyma olayını Canon ve Nikon duymalı : )))

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

:)))
Bence izleme,komik oluyorum :))