13 Ağustos 2008 Çarşamba


4 yorum:

Adsız dedi ki...

İşte bir düş fotoğrafı. Suyun üzerinde bir beyaz kuş tüyü ... Hani şöyle, bir anda insan zihnini ziyaret eden uçucu, hoş, naif, ferah hatıralar vardır. Bu onların bir imgesi olmuş sanki. Çok güzel bir kompozisyon. Ellerine sağlık arkadaşım : )

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Bu fotoğrafı çekerken kafa üstü dereye düşüyordum neredeyse :)
Bir de eğilirken sudan kurbağa çıkıp kafama atlar diye ödüm koptu :)
Beğenmene çok sevindim;en önemlisi de yorum yapmana :):)

Adsız dedi ki...

Yorum yapmama değil de yapabilmeme sevindim sanırım : )

Sen kurbağaları seversin diye hatırlıyorum ama elbette kafana düşmesi ayrı bişi : )

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Genel olarak tüm hayvanlara fazlaca bir sevgi besliyorum ama kafama sıçrayan kurbağa fikri hiç de cazip değil =))