13 Ağustos 2008 Çarşamba


4 yorum:

Adsız dedi ki...

oncelikle aciklamali mealin icin tesekkur ederim :))))kartpostal gibi fotograf olmus...hatta muziklede super uyum icerisinde LOVEEE MEEE LOVEEE MEEE seklinde...fotograflarini yolla bana burda bi sergi acalim bence...resim beni benden aldi ayrica Londra'nin belasina seklinde bi' saydim cok pardon,coook gusel olmus gercekten

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

=)))
Artık havalanırım elin britanyasında sergi açtım diye!!!

Adsız dedi ki...

Nedense dönen değil de hep giden gemiler hoşuma gitmiştir fotoğraflarda... Hele bunun gibi, önünde herhangi bir kara parçasının bulunmadığı, nereye gideceğine ilişkin hiçbir fikir vermeyen, arkasında ise sadece suyu bırakan gemiler. Sepyaya, kırmızı çok hoş bir tat katmış... Gitmek istiyorum sanırım yine ...

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Bu fotoğraf aslında mavi-gri tonlara sahipti ama PhotoShop'ta üstüne Warm filtre atınca bu hale geldi.Ben de bu halini çok beğeniyorum :)Huzur veriyor sanki...