3 Ağustos 2008 Pazar


5 yorum:

Adsız dedi ki...

ARI MAYAAA!!!! : )

Tuğçe, kaç mm bu??? Bu nasıl bir dondurmadır, nasıl bir netliktir.... Hadi onu bırak, seni gören bütün hayvanlar, adeta poz veriyor sanki... şu bakışlara bak! : ) Çok beğendim çoooook

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

=))
Çook teşekkür ederim.
Buraya koyduğum fotoğraflarda netlik problemi yaşıyorum aslında*.Orijinalı daha da hoş =)
Manuel modda çektim ama exif bilgileri aklımda değil.Makinemin objektifi : http://www.schneider-kreuznach.com/kodak.htm .

*Fotoğraflarımı çalanlar bari düşük çözünürlükte çalsınlar diye düşük kalitede kaydetmek zorunda kalıyorum :) Düşünsene,benim gibi birinin bile fotoğrafları çalınabiliyor...

Adsız dedi ki...

Fazla mütevazisin. Aklıma gelmemişti ama, çalsam da birkaçını odama assam : ))))

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Keşke herkes senin gibi çalsa...
Adımı silip,bir de zeytinyağı gibi üste çıkarak "ben bunu nette buldum hanfendi" diyenler var!!!

Adsız dedi ki...

ARKADAŞIM ÇOK HARİKA BİR FOTOĞRAF ÇOK GÜZEL BİR POZ VERMİŞ BALIKÇI EŞEK ARISI HELAL OLSUN ONADA AMA EN ÇOĞU SANA HELAL OLSUN ÇOK İYİ YAKALAMIŞSIN ARI AVUÇLARINI SIVAZLAYIP YUMULACAĞI ZAMAN :D:D:D
BOLESİ GÜZEL BAŞARILARININ DEVAMINI BEKLİYORUZ SAYGILAR SEVGİLER İYİ GECELER ARKADAŞIM. BU ARADA BEN HARUN TV MOZAİK TEKNİK YÖNETMEN...