5 Temmuz 2008 Cumartesi


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bunlar cook guzel olmus Tugce. Neresi burasi? JPG magazine diye bisey var (belki biliyorsun zaten) bunlari oraya da koyabilirsin. Insanlar oyluyor falan. Ertan'in da fotolari var orda.
Bu arada Banuyla resmine de bayildim:)) O ne beya oyle:))

Adsız dedi ki...

Fantastik..
Bunu yakalamak için kovaladınız mı yoksa rast mı geldi?
Gerçekten harika fakat upload yapılan resimlerin netliklerini yitirdiğini düşünüyorum..
Tebrikler..

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Nihan:

Burası Adrasan Nihan,çok güzel bir yer...

Söylediğin siteyi bilmiyorum ama mutlaka araştıracağım.

Banu ve ben çok güzeliz =)))

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

İsimsiz:

Yarım saat bekledim :)

Fotoğraf kalitesinin düşmesinin sebebi yeniden boyutlandırılma yapılmasından....!

İlginiz için teşekkür ederim.