15 Nisan 2008 Salı


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayılıyorum senin bu tarz çalışmalarına ... bu, buu, bu ne buuu ama ??? : ))))

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Elbet br gün fotoğrafını çekerim diye sakladığım patlak ampulüm düşüp de parçalanınca çok üzülmüştüm.Sonra benimkiler geldi gece yarısı.Aynamı çıkarttım duvardan,ampul kırıklarını da koydum üstüne,yüz için kullanılan mineral spreyimle de bir güzel "damlaladım" aynayı.Yandan da masa lambamın ışığı vurdu...
Yaa,işte böyle :))

Adsız dedi ki...

: )))))))))))

Okurken gözlerim büyüdü hayretten yahu : )))) İyi ki gelmiş "seninkiler" : )))))) Bu ne yaratıcılıktır.

Sanki adama, "Bu ne" diye soruyorsun, o da diyor ki, "Hep tekerlek fotoğrafı çekmek istemiştim, ama yeterince biriktiremedim, 4'te sınırlı kaldı, bir gece geldi benimkiler, üzerini saçla kapladım, içeriye de evdeki küçük koltukları koydum, tekerleri ucundan dingili, aha şu direksiyon adını verdiğim alete bağladım... mekanik, kabloları vs geçirdim birbirine şöyle bir. Araba oldu işte" : )))))

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

:))))
Çok eğlendim :))