6 Şubat 2008 Çarşamba


6 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

TİKKAT TİKKAT
BİLAZDAN BULAYA BÜSSÜLÜ KİŞİ DOLUŞACAK!

TÜM EKİPMANLARI,İLKYALDIM ÇADILLARINI NEYİM HAZILLAYIN TUUÇE HANIM

HAHHAAA:))))))

Minik Kus dedi ki...

Super bu fotograflar ya, cok begendim. Bir gun insallah ben de boyle guzel fotograflar cekebilirim.

Biyonikkedi'den geldim buraya ama ona soyleme. Yemek blogu olanlar yemek bloglarindan baska bir blogu okumuyor zannediyor. Birakalim oyle kalsin :))))

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

İlginiz ve beğeniniz için çok teşekkür ederim =)

Asortik Krep dedi ki...

Güzel fotoğraflar en çok şehir görüntülerini ve kalemtraşın içini gösteren fotoğrafı sevdim :)

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Beğeniniz için çok teşekkür ederim .

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Uleynnnn
Tuuçe kişisi!
Millete kibar kibar"beğeniniz için dişekkür iderüm","ilgünüz için dişekkür iderüm"didin didinde beni niye sallamadın len!
Başçavuşun eşeee mi osuruyo burda!

Küselim bak,gölülsün gününü!Hıh!

Dipçik Notçuk:

***MİNİK KUŞŞŞ****
Mantı açan sen isen minik kuşmuşsun gerçekten de:)
Ellerin dert görmesin yivrim.Döktürmüşsün valla:)
Öbdüm seni de.