2 Şubat 2008 Cumartesi


7 yorum:

Adsız dedi ki...

bunun renklerine ve güneş ışınlarının gelişinin netliğine bayıldım:) bilgisiz bi arkadas bu kadar yorum yapabiliyor; ama gözüme hitap ediyor.böyle acıklayabilirim:);)

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Bu fotoğrafı sana ithaf ediyorum Öce... =)

Ben de çok seviyorum bu fotoğrafımı...
=))))

Adsız dedi ki...

3 Fotoğraf aynı değilmi?peki bu ışık ve renk farklarını nasıl yakaladınız?Makine ayarımı fotoshoplamı?

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Yorum yaptığınız fotoğraf diğer ikisinden farklı.PS'da sadece renk filtresi eklendi.Siyah-Beyaz olan orijinal rengi..İlginize teşekkür ederim.

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Yorum yaptığınız fotoğraf diğer ikisinden farklı.PS'da sadece renk filtresi eklendi.Siyah-Beyaz olan orijinal rengi..İlginize teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Tuğçe, bana bir ara anlatır mısın, nasıl yakalanıyor bu ışık süzmeleri?

Tuğçe Tevetoğlu dedi ki...

Malzemeler;
-Bol ağaç
-Güneş ışığı
-Duman
-Kodak CX7220*
-Bu görüntüyü keşfeden ben
-Birazcık da sevgi :)

*İlk dijital makinem: http://wwwtr.kodak.com/TR/tr/consumer/kodakCX7220.shtml